Merhaba kızlar, ben karından vuruyorum hep ayni yerden vururum sabit. Tabiki igneyi batirdigim yerden değil ama aynı bölge. Sizce iyi mi yapıyorum sanki orası şişmiş hep vurduğum yer ? Bide bazen hava vs. Almıyorum sizler nasil yapıyorsunuz? Kolanyag kullanmıyorum.