Benanneyim Gebeliğimin başından beri genital siğillerim vardı vajina içinde ve aşırı çoktu doktorum çok olduğu için alsakta tekrarlanacağını ve normal Doğum asla olmayacağını söyledi ama ben pes etmedim doğal elma sirkesi ile her gün sildim siğiller i ve hepsi yok oldu bugün doktorum bana müthiş bir şekilde normal Doğum olacağını hepsinin geçtiğini söyledi 🤗🙏🏻 Deneyin üzülmeyin bayanlar umarım siğil i olanlara yardımcı olur
benaslindayohum Benanneyim gunde 1 defa mi yoksa 2 defa mi sürdün bende de var o sorun hamile oldugumu öğrenmeden once yaktirmistim ama tabikide en buyuk olan gecmedi ne kdar surede gecer bi de
Benanneyim Melhaercan böyle et beni gibi çıkık oluyorlar Canım. Bazen birden fazla toplu bir halde bazen de tek tük her yerde olabiliyor Canım