Benanneyim Yo bunu diyen doktor devlet hastanesinde once herkeste normal doğum denedikleri icin gerek görmüyor heralde. Açık açık çok ters giden bisey olursa sezeryana aliriz yoksa normali deniycez dedi. Baya yirtikli dikişli oluyor o hastanede zaten dogumlar evime yakin oldugu icin arada gidiyorum. Asıl dogum yapmak istedgm hastane özel eve birazcik uzak o yüzden cok sık gidemiyorum. Orada cati muayenesi oldum uygun dediler.