Kızlar benim adet tarihim 9 mayıstı iki gün üstünden geçti test yaptım silk çıktı kan verdim 11 mayısta 342 çıktı sonra 15 mayısta verdim1158 çıktı dr gittim bişey görünmüyor dedi 22 mayısta gittim 12877 çıktı haftaya gidecm ama korkuyorum var mıdır gebelik boş gebelikten korkuyorum yardımcı olun