miray_aden Bi tane 10lu hastane cikisi aldim yenidogan icin ama gozume biraz kucuk gozuktu. Ilk gebeligim kac tane hastane cikisi almam gerek bi tane daha yedek alsam yeterli mi?
Demet78 miray_aden ben dayanamadım 2 tane 10 lu aldım 🥰🤰siz bilirsiniz tabiki ama enfazla 2 tane yeterli olur diye düşünüyorum diğerleri hep 5 li alt üst 2 li
Gkee miray_aden bende bir tane 10 lu aldım gerisini hep 5 li takım aldım tekrar almana gerek yok bence
hulya1406 miray_aden 1 tane 10 lu hastane çıkışım var.Diğerleri hep 5 li takım.Hastaneye de 1 tane 10 lu,3 tane 5 li aldım.Battaniyesi,çorabını,şapkasını,eldivenini,ağız mendilini koydum yeterli oluyor.
miray_aden Gkee bi tane 10lu bi tane 5li var yeterli olur mu yani zaten dogumdan sonra fazla giydirilmiyor sanirim hastane cikisi
Demet78 miray_aden teşekkürler indirimden aldım içinde herseyi var diye 2 tane aldım yeterli olur 🥰 diğerleri dediğim gibi 2li 5 li 🤰
miray_aden hulya1406 bende bol bol alicam sanirim zaten hepsi o kadar tatli ki insan gordugu zaman almadan duramiyo 😂
hulya1406 miray_aden evet duramıyor ama benim ilk çocuğumda kız onun küçüklükleri duruyor ve dayımında 3 tane kızı var şuan en küçüğü 6 aylık ☺️ Ben onlara verdim onlar bana verdi leke sökük filan hiç birşey olmadan sonra benim için hiç sıkıntı değil.Şimdi giyeceği hastane çıkışlarını,3 aylıkları yıkadım ütüledim şükür.Hoşuma gideni alırım yine tabi de herşey çok pahalı.Dün e bebeğe girdim almamak için zor tuttum kendimi ☺️
miray_aden hulya1406 Sizin ki baya iyi olmus masraftan kacinmissiniz zaten bebeklerin yedigi helal giydigi haram demisler hemencecik buyuyor ☺️ Benim ilk gebeligim onun heyecani sabirsizligiyla alip alip duruyorum ilerde artik lazim olan birine veririm ☺️
hulya1406 miray_aden İlk olunca tabi öyle oluyor ☺️ Dayım biz bu kıyafetlerle kaç çocuk daha büyütürüz diyor ☺️☺️☺️ şuan cinsiyeti ne sizin bilmiyorum ama 2.belki sizinde aynı cinsiyet olursa rahat edersiniz.😀 Bir ağız mendiline bakıyorum güzel yumuşak var da kızımdan biraz lekeli çıkmamış dışarda kullanamam onları. siz nerden aldınız ?