buseasyaa Haydiii annişler 🌼 deneyimlerinizi, fikirlerinizi, düşüncelerinizi, araştırmalarınızı beklerim.
Aysee1123 buseasyaa Kişiye göre değişiyor. 2 yakın arkadaşım var 2 side sezeryan oldu. 2 side 20 ye yakın kilo aldılar. Birisi aldıklarını olduğu gibi verdi ama diğeri veremedi. Söyleyeceklerim bu kadar 🤔
YuvarlanamayanPaanda buseasyaa ben saldım gidecek valla sabah diyorum 80 le gümbür gümbür olacagım diyorum daha oğlumdan kalan var kızımdan kalan hahaaayyyt 🤣🤣
Ozlemdemir buseasyaa doğum sonrası baya gidiyo zaten ama emzirme döneminde gebelikten de çok alınıyor. Tavsiyem yok hiç bir şey yapmadım emzirmeden kestikten sonra yavaş yavaş kilom eski haline döndü
buseasyaa Daisy0000 Hiiç sorma bende aldım epey. Normalde de çok yiyen birisiydim fakat kilo vermeye elverişli bir yapım vardı. 50-52 yi hiç geçmezdim. Ama malummm gebelik ve benim boğazım biraz fazla almama sebep oldu bu kilo verme süreci nasıl geçecek çok merak ediyorum. 🙃☺️
YuvarlanamayanPaanda buseasyaa içten içe dert ediyorum ama yemek yemekde çok güzell bişii boğazımı tutamıyorum🤣🤣🤣🤪🤪 dedim merak etme 3 çocukla kilo kalmaz bende heralde dedim sabah he he diyor adam bile inanmıyor 😅😆
yagizegemom buseasyaa 11 kilom gitti geriye 10 kilo kaldı nasıl gidecek hiç bilmiyorum göbeğim bile hala 3 aylık hamile gibi aşırı sinirimi bozuyor😫
Bet1 buseasyaa benim 2. Sezeryanim olacak gidiyor kilolar ama temiz beslenme ve sporla gidiyor. Kendimi toparladigim an spor yapmaya basliycam evde çok etkili oluyor tek tavsiyem bu
Bet1 buseasyaa ben kullanmadım pişman oldum şimdi 2. Hamileliğim hemen aldım taytlı belden çengelli korseler var onlardan aldım kullanicam
nilsmomy buseasyaa doğum sonrası 10 kilo verdim. Eğer normal kilo alsam fazladan 1-2 kilom kalmış olurdu oda zamanla giderdi. Ama 20 kilo aldım ben. Neyse fazladan 10 kilom kaldı şuan emziren anne diyeti yapıyorum kalanı için güzel geçiyor. Göbeğim de minicik ayva göbeği gibi bekarken bile vardı bu kadar 😂 5 ay önce doğum yaptım bu arada
nilsmomy buseasyaa kullandım 10 gün kadar sonra zayıflayınca korse büyük geldi daha kullanamadım😂 süt azalmaması adına bol protein ağırlıklı bir diyet diyetisyen eşliğinde yapıyorum bakalım nasıl sonuç alacağım 😂
Bet1 buseasyaa yani dikiş yerinize bağlı ne kadar zamanda iyileşip acıma hissetmezseniz ben dikişleri aldirdikdan sonra giymeyi dusunuyorum 10. Günden sonra eğer hâlâ acı olursa 15. Günde giyerim çok geç zamana bırakmak asla istemiyorum. Ayrıca o zamana kadar hafifte olsa sararim karnımı ilkinde yapmadım pişman oldum. Sporla toparladım gerçi ama bu sefer korse de kullanicam