Aysee1123 Ebruliii45 Son adet gününden hesapla kaç haftalık olduğu aşağı yukarı belli olur. Muhtemelen 4 vardır kese gözüktüyse
Selcanunal2004 Ebruliii45 bence kese gözüktüyse betayı çok takip etme canım Kalp atışına kadar bekle Kese kaç mm söylediler mi
Omerikra Ebruliii45 benimde 25 nisan canim 4 +2 tup bebekle hamileyim.bnde henuz kese icin gitmedim 10 gun sonra cagirdi doktorum.
Sayrkann Ebruliii45 canım benimde sat 25nisan . Bugün kan verdim sonuç 249 çıktı. Düşük bir sonuç mu bilemedim kafam çok karisti