Semauzun Merhaba kızlar bugün 9’da sağlık ocağında kan testi verdim. Hala çıkmadı… Aranız da kaç saat bekleyenler oldu?
nevzatbaskomser Semauzun Doktor onaylamadan görünmüyor gidip sonuc sorarsanız anında çıkar. Ben tahlil verince sonucu onaylar mısınız başka doktora göstercem diyorum öğleden sonra doktorum onay veriyor sistemden bakıyorum
Allahkahretmesin1 Semauzun genelde akşama çıkıyor sonuçta ama öbür gün e nabız düşüyor labsonuc diye bir site var oraya tc ve doğum tarihiniz ile giriş yaptığınızda görebiliyorsunuz e nabız baya geç düşüyor
YuvarlanamayanPaanda Semauzun geçen verdiğimde bir gün sonra çıkmıştı kalabalıktı ama bu gün çok boştu verdim yeni çıktı
YuvarlanamayanPaanda Semauzun devlet hastanesi yaz şehrinin devlet hastane sitesinden daha hızlı görürsün e nabız geç veriyo