Ishaqnur Selam. Ben ve eşim tc vatandaşı diyiliz oturum iznimizde bitdi, burada doğum yaparsak çocuk için problem olurmu? Bilgisi olan yazsın , teşekkürler
DolceBabanne Ishaqnur Oturum izniniz olmalı, sınır dışı edilebilirsiniz farkedilse yanlış hatırlamıyorsam
DolceBabanne Ishaqnur Çocuk türkiyede doğarsa oranın vatandaşlığını alır zaten otomatik olarak ama sizi bilmiyorum canım