__momm 1 yemek kaşığı nişasta ancak yetiyor hatta ben tam kivam için 1 çay bardağına yakın pirinç 2.5 su bardağı su ile kaynatıyorum pirinçler ezilme kivamina gelince 1 lt süt daha sonra kaynayınca şekerini atıp 1 su bardağından 1 parmak az kaynayınca iyice kapatmaya yakın 1 yemek kaşığı un 1 yemek kaşığı nişasta 1.5-2 bardak soğuk süt ile açıp ocaktaki sıcak sutlacla karıştırıp yavaş yavaş ekliyorum hemen kıvam alıyor 5 dk kaynatıp vanilya ekleyip kaselere alıyorum tam kıvamında oluyor