Papatyaa_severrr000 Ben yerinde olsam bulunduğun ilin tıp hastanesine giderim dört dörtlük ilgi hem özel gibi hem devlet profosor oluyor ayrıca Sana detaylı açıklamada yapar rahat edersin,ben bu gebeliğimde özele gittim beğenmedim aşırı para ve direk fetal dnya yönlendiriyor 1000 tlilik oluyorsun ilgide alamadım,Kadın doğuma gittim içerisi hasta dışarısı hasta Sonra tıpa gittim Miss gibi herşey ücretsiz doktora sadece 260 Tl veriyorum oda profosor yani asistanıyla bakıyor ayrıca