Babymommm123 Kızlar sağ kasığımda bıçak saplanır gibi ağrı oluyor dış gebelik belirtisi mi bu çok korkuyorum
Selcanunal2004 Babymommm123 bence böyle anlayamazsın Benimde sağ kasığımda ağrılar var Sat ne zaman ? Beta yaptırdın mı ?
Babymommm123 Selcanunal2004 beta pazartesi vereceğim. 2. Hamileliğim bu ilkinde hiç böyle birsey yaşamadım canım senin ağrın nasıl bıçak saplanır gibi mi sızı gibi mi
Selcanunal2004 Babymommm123 ara ara bıçak giriyor çat diye kalıyor Sonra geçiyor ama sızı da var Ve belimde sızlıyor Bugün biraz daha iyiyim
Selcanunal2004 Babymommm123 çıkmaz merak etmee Kendini stres sokarsan bebeği etkilersin Sakin kalalım Güzel haberlerini bekliyorum
Sysysyy Babymommm123 bendede aynu durum var ekstra kanamamda var 5+1 im bugün betam 489 çıktı artışı takip edeceğiz sizde durum nedir?