Merhaba bu sabah ikili test sonucum için normal doktoruma gittim ve kan değerimde 2 değer düşük çıktı. Down sendromu riski yok o temiz. Hemen perinatolojiye sevk edildim. Perinatoloji doktoru da iki değerin düşük olduğunu söyledi 20 dk ultrasonda kaldım. Bebeğin eşi yeterli gelişmemiş. Bu kan değeri plesantaya yeterli sağlanamadığı için 2 değerim düşük çıkmış sanırım öyle dendi. Ileri ki haftalar da gelişim geriliği yaşanabilir bebekte dendi. Çok korkuyorum gerçekten başından geçen var mı