peri5860 Kızlar merhaba 25+3 teyiz bebeğimle iki gündür yoğun burun kanamam oldu geçmedi bir türlü asla hiçbir şekilde. Tampon yapıldı üç kez burnumda çatlaklar yakıldı tam geçti dedim eve dönüyorduk.basima ağrı girdi baktım kan yürüyor yine. Acilen getirildim tansiyona bakıldı çok kanadığı için mi bilmiyorum normale dönmüştü tansiyon. İlk 19- 8 çıktı sonra 13-5 ara ara ölçüyorlar. Takip etmek istediler yatış verdiler işte. Korkum şu ben karar vermiştim USG az çekileceğim dedim ama başıma bu geldi neredeyse her hafta girmiş gibi oldum ilk zamanlar yani şu an 25 haftalık bebek 19 kez girmis oldum başım ağrıyor dönüyor kötü hissediyorum psikolojik olarak problemlerim başladı sanırım gebelik etkisi ile ne yapacağımı şaşırdım kaldım bjri bir akıl versin dua etsin geçsin burun kanamam🥺😔😭
peri5860 peri5860 Kızlar lütfen kızmayın bana eleştirmeyin şu an cidden o durumda değilim sadece bildiklerinizi aktarın ve dua edin bana ben burada hiç tanımadığım çok insana destek olmak istedim kendi çapımda sizler olmasanız soracak kimse yok bu konuyu doktorlarin ağzından cımbızla laf alıyorum. Eşim yanımda kalamiyor gurbet ellerde yapayalnız kaldım
guzelanne01_ peri5860 Canım geçmiş olsun korkma bişey olmaz Doktorun tedbir amaçlı yatıyor seni,Sen alerjiksin ozaman fark edememişsindir kızım 12 yaşında çeşme gibi kanar burnu Çok doktora gittim alerjik kızım önce vucudunda yara ve derin izler olurdu şimdi burnuna geçti Kuruduğu için kanama oluyor ve durmuyor ☺️Bol bol kantoron yağı sürüyoruz sen gebe olduğun için tedbir almışlar usgde korkulacak seni rahatsız edecek bir durum değil kızımda hamileliğimde kanamalıydı Sayısız girdim Hamd olsun gayet sağlıklı zeki
Deryaa00 peri5860 bilgim yok ama Rabbım Şafi ismiyle şifa versin inşallah kendinizi strese sokmayın lütfen bebeğiniz etkilenmesin müsade altına girmissiniz zaten gerek tedavi uygulanır korkmayın ❤️
guzelanne01_ peri5860 ve kızım ömür boyu böylw alerjik ya vucuduna atıyor ya burnuna ya gözüne büyüdğünde Allahım izin verir hamile kalırsa oda aynısını yaşıyabilir ben çoçukluğundan beri alışık olduğum için gayet normal🫣
peri5860 guzelanne01_ Allah razı olsun canım benim ❤️ teşekkür ederim umarım kanamaz iki buçuk gün yatış verdi ciğer geliştirici iğne verdi bakalım
peri5860 guzelanne01_ Canım benim de normalde bebekken çatlak oluşmuş yıllarca kanadı ama böyle kan pek hatırlamıyorum bir de uzun zamandır yoktu gebeyken oldu işte ne bileyim Allah yardımcım olur inşallah kan kaybından gitmekten korktum ne yalan söyleyeyim
Feyzaclk peri5860 gebeyken değil ama şiddetli burun kanaması yaşamıştım önceden damarı yakmak zorunda kalmışlardı musluk gibi akıyordu kan. Damar yakınca kanama kesildi. Belki kanama cok oldugu icin tansiyonunuz oynamıstır ve tansiyon gebelikte önemli bir durum o yüzden yatırmıs olabilirler kötü düsünmeyin Allah yardımcınız olsun🙏🏽
guzelanne01_ peri5860 bişey olmaz Korkma normal Sende çoçukkende olmuştur ama fark etmemişlerdir alerjini İğne olmanda iyi Ama bu erken doğuma yada farklı bişeye sebep olmaz hiç merak etme net diyorum hemde☺️Umarım olmaz tabiki ama kanama olması iyi bişey alerjikler için özellikle içine atmıyor sen gebe olduğun için korkuyorsun Kızım benim bilinçli olmam sayesinde Burnu kanadığında öyle rahatki kendi kendine mudahale ediyor hatta çeşme gibi Üstelik asla zor duruyor Sende rahat ol☺️gebeliklerimde benimde oluyor hatta ben söylemiyorum bile biliyorum çünkü benden kızıma geçti alerji
Sevval0308 peri5860 bildiğim su usgnin zararı yok.birde ona streslenip canını sıkma :) herşey iyi olur ins
peri5860 Sevval0308 Haklısın canım ne bileyim insan ister istemez takıyor. Rabb’im korusun hepimizin evladını bizleri de içinde tabi
guzelanne01_ peri5860 bak çoçukluktan gelen aynı benim kızım gibi Çoçukkende olmuştur ama şuan hatırlamıyorsun kılcal damarların çok ince alerjik olduğun içinde kurutuyor Ben özel Doktorlara götürdüm kızımı kaçtane profosor inceledi hepside aynısını dedi Sana o yüzden gönül rahatlığı ile cevap veriyorum Bol bol kantron yağı sür o bölgeyi sürekli nemli tut
peri5860 guzelanne01_ Haklısın canım son zamanlarda kurumuştu onun da etkisiyle kanadı sanırım keşke nemli tutsaydim gebeyim diye bir şey kullanmadim
bdenerigokce peri5860 usg hiç düşünme canım bebeğe zararı olsa zaten çekip durmazlar, sen kendini de düşün sadece bebeği düşünme, tedbir amaçlı yatış verilmiş yalnız olmandan kaynaklı gerilmişsin, sakinleş kanama da düzene girer inşallah 🥰
peri5860 bdenerigokce Sağ ol canım umarım normale döner doktora sorup alerji ilacı kullanacağım umarım iyi gelir
Sevval0308 peri5860 amin canım tabiki de öyle ama bu gibi durumlarda serin kanli olmalıyız ki sağlıkta önce anne derler çünkü evladimiza bakacak olan da biziz biz iyiyse onlar da iyi Allah’ın izniyle 😍
Melomy peri5860 güzel haberlere inşallah 🫶🏻 baştan savma davranılmamış takibe alınmışsınız güzel haberlerle de evinize dönersiniz umarım☺️