Ben kendimi canımın istedigi bir seyden mahrum etmiyorum ama sürekli olarakta tüketmiyorum yedikten sonra pismanlık hissediyorum ama arada bir oldugu icin sorun etmiyorum. Bizler bebegimizi düsünen bilgili anneleriz bu yüzden tedirgin oluyoruz. Benim fikrim Eger canın istiyorsa yemelisin ama dozunu ve sürekliligini abartmadan 🌸😌