CgladaP Baraninci_35 benimde hiç yoktu doktorun bekle diyorsa bekle bence. Ben 41 de doğurmuştum. Doktoruma kalsa 42 yi bekleyecekti. Çatı doğumu başlatır diyolar ama bende başlatmamıştı. Sancı su hiç bir belirtim olmadı.