Elfyns Kızlar yarın 8. Haftama giriyorum ama ilkler de göğüsler de şişlik acı vardı bugün sanki şişlikler gitmişti biranda kaybolur mu belirtiler zaten hiç bulantım v.s de olmadı normal de kaçıncı haftalar da kaybolur belirtiler
YuvarlanamayanPaanda Elfyns kişiden kişiye değişir canım ben hiç gögüs hassasiyeti çekmedim direk bulantı ile başlıyo
CgladaP Elfyns benim ilk hamileliğimde hiçbir belirtim yoktu bazen hamile değilmiyim acaba bana mı öyle geliyo diye düşünürdüm 😅 sadece başlarda biraz uykum oluyodu gün içinde o kadar. Sonra uyku halide kayboldu 3 aydan sonra
esraEb Elfyns benimkiler de o haftalarda bi anda geçmişti. İlk başlarda gebelik oluşmak üzere iken Göğüslerim kocaman olmuştu, regl olcam sanıyrodum ve aşırı derecede hassaslaşmıştı. Zamanla tamamen kayboldu. Şu an 27 haftamdayım eskiye göre dolgun göğüslerim ama acıma ya da şişkinlik yok.
NewMom___ Benim regli olacakmışım gibi ara ara kasık ağrılarım vardı ki hala devam ediyor ve şişkinlik her zaman regl olmadan önce şişerdi bulantı, bel ağrısı, uyku, akıntı yogunluğu
esraEb Elfyns ben de aynı olmuştum. İnsan tedirgin oluyro gerçekten de. Bi gün uyanıyorum sanki hamile değilim kendimi aşırı hafif hissediyordum bi gün bakıyorsun tüm belirtiler bi anda geri dönmüş 😤
esraEb Elfyns kesinlikle öyle 🥰başlarda hareketlerini hissetmediğimiz için görmek istiyoruz sanırım.üstüne bide belirtiler kaybolunca tedirgin olmak çok doğal 😞 Benimki 27. Haftalık oldu hareketlerini hissediyorum ya doktora gitmek aklıma gelmiyor artık 🙈ilkten acaba iyi mi her şey yolunda mı diye 10 günde bir ya dokotra ya aile hekimine gidip kalp atışını dinliyordum 🙈😄🥰sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Elfyns esraEb a sağlık ocağı dinletiyor mu kalp atışı bilmiyordum bende gideyim 😊inşallah canım benim bundan önceki de 6 hafta da düşmüştü ondan da çok tedirginim
Elfyns Lala1902 evet anne olmak ne zor daha doğmadan bile hep aklımız da inşallah sağlıkla kucagımza alırız
esraEb Elfyns ayy tedirgin olmakta çok haklısın. Rabbim sağlıkla dünyaya getirsin güzel bi ömrü olsun inşallah 🙏 evet, sağlık ocağına gebeliğinizi bildirmeniz gerekiyor. Tetanoz aşısı, vitaminleri falan oradan takip ediyorlar her gidişte kalp atışını da dinletiyorlar. İlk haftalarda risk olduğu için hepimizde benim hemşirem öyle demişti kafana takılan bir şey olursa arayıp da sorabilirsin gelirsin kalp atışını da dinleriz dedi 🤗
Elfyns esraEb çok iyiymiş o zaman onlar beni aradı bilgi verdiler evet saol canım çok güzel motive ettin beni ❤️