aysenur-1998 33 Hafta Kaşıntı Karaciğer Enzimleri Normal Çıkması Kaşıntı problemim var 3 gündür ama karaciğer enzimlerim normal çıkmış bunun nedeni be olabilir gebelik kolestazından şüphelendim değerler normal dendi acilde
Edaaa1 aysenur-1998 Benimde 26.haftada olmuştu. Hormonlardan kaynaklı olabiliyormuş. Bol kıyafetler, iz yapmayan iç çamaşırları tercih et. Vücudunu sürekli nemlendir ve su tüketimini artır. Benim bu şekilde birkaç güne geçmişti.