Benimde aynı zamanda doğacak temmuz başı
İlk doğduğunda üşüyorlarmış askılı zibin üstüne uzun kollu giydirmeyi düşünüyorum sonrasında havalara göre kısa kollu zibin veya direk uzun kollu veya tek tulum vs öyle çok ten ten bırakmayı düşünmüyorum hassas oluyorlar çünkü