Denizz19 benim 3 faktörde kan pıhtılaşması çıkmış. 1 düşük yaptım 2 ay önce. Dr bana 2 adet dönemi gördükten sonra korunmayı bırakabilirsin ilk düşük çoğu kişide olabilir dedi Yine de önlem amaçlı test yaptırdım sonuç çıktığı gibi doktoruma attım o da hemen coraspirine başlattı gebe kaldığımda da sanırım iğne olacağım onunla ilgili bi şey demedi henüz