gamzerk acile gidin, bende dün akşam aynı şikayetler için gittim, turnusol kağıdı ile test yaptı, bir saat bekletti sonuçta bişey çıkmadı içim rahatladı, diğer arkadaşların yazdığı gibi gebelik şikayetleri kişiden kişiye değişebilir, riske girmeden acile bir görün derim.