Sedagedik14 geç bile kalmışsın ben bir yaşında falan ayirmistim.gece de kalkmiyodu odası ayrı olunca.yaninda yatmaniza gerek yok odasında uyutup siz cikabilirsiniz.suan kızım dört buçuk yaşında babası yokken benle yatsın istiyorum ben odamda yatarım diyor😘 odasını yatağını çok seviyor.hem sizde rahat etmiş olursunuz ses olduğunda falan uyanmamis olur.hemde korkmayın uyanırsa ağlarsa mutlaka sesini duyuyorsunuz