Cosanbaran Arkadaşlar merhaba son kontrole gittiğimizde detaylı ultrasona girdik 35 haftalık bebeğimiz fakat doktor kafasının 38 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi kontrol etti bir sorun olmadığını söyledi aynı durumu yaşayan veya daha önce yaşamış olan varmı aranızda bilgi alabilirmiyiz.
HanifeAsya Cosanbaran bizimde aynı canım normal doğum zor gözüküyor dedi 37 deki kontrolde bakalım yinede sancı durumuna göre dedi bekliyoruz bakalım son günler
Bulbulyuvasi Cosanbaran canım 35.haftaya kadar kontrole gittiğinde kafasının büyük olduğunu doktor fark etmedi mi yoksa yeni mi büyüdü. Bende 30 hafttalığım doktor kafasının büyük olduğunu söyledi ama ilerden gidiyor demedi
zge13 Cosanbaran ben de yaşadım kendi doktorum üstüne düşmedi ama bizde sonraki hafta başka doktora gittik geçen hafta perşembe yani 3 hafta fark varmış boy ve kafa olarak perinatolojiye gittik sadece boyunun kısa olacağını doğduktan sonra uzayacagini söylediler şimdi son adet tarihi ve kafa çevresi uyumlu olunca ona göre gidiyor haftamız bir kağıt verdiler doğumunu buna göre yapacaksın ulturasonda bakarlarsa daha var derler dedi o kağıt hep yanımda
Yasmiiinn1707 Cosanbaran bizimde aynı 3 hafta önde gidiyor kafası, sorun yok diyor doktorum koca kafalı olacak diyor sadece 😅 genetikte etkili canım bizim babamız boylu poslu iri yapılı babaya çekmiş bizimkide
Cosanbaran HanifeAsya peki herhangi bir sorun olabileceğini falan söyledimi acaba yoksa normalmi dedi sizede
Cosanbaran Bulbulyuvasi hayır bu zamana kadar kontrollere gittiğimizde hiç birşey demediler en son kontrolde denildi bir sorun yok genetik olabilir dediler ama yinede insan terettüt ediyor ister istemez
Melekannee17 Ben de bugün kontrole gittim, 30+3 uz. Kafası 32 hafta ile uyumlu ama doktor bana da senin gibi çok normal hersey yolunda dedi. Kafa önden gidebiliyormus bu bir problem değilmiş. Ben de doktoruma güveniyorum bu yüzden kafaya takmadım :)
Cosanbaran inciata :):) yani o hiç sorun değil varsın kafası büyük olsun herhangi bir sorun olmasında allahın izniyle
inciata Cosanbaran olmaz allahın izni ile benim oğlum 36 haftalıkken 42 haftalık gözüküyordu 6 hafta öndeydi cnm herşeyiyle kafasıda büyüktü hala büyüktür