Kızlar ya bişey soracam size aranızda bebeğin gelişimi geriden gelen varmı ya benim iki hafta gerilik var ama kilo alıyor çok şükür dün kontrolüm vardı gerilik çok şükür sabit kalmış keşke haftasına yetişseydi ama en azından ilerleme olmamış haftasına yetişmesi için napabilirim aranızda öyle doğum yapan varmı yani bebeğin sağlığında problem olurmu 😑