Tansiyon 20haftadan sonra düşük çıkmaya başladı benim 7.5 8.5 9.5 bu şekil ilk başlarda onun ağrısı oldu ama kafamın tamamında oldu ve ona sizlere önerilen öneriler gibi yaklaştı doktor ve hemşireler ama bu haftaki ağrı biraz kafamın solunda oluyor gözümü ağrıtıyor aynı anda değişik doktor randevum haftaya soracağım bakalım ne diyecekler