Ervaduru benim tansiyonum düşük olduğu için benim de baş ağrım çok oluyro. Parol içiyorum, tuzlu ayran içiyorum ya da zeytin yiyorum. Bolca da su içiyorum ve yüzümü soğuk suyla yıkıyorum. Geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdın şekerim, şeker yüklemesine rağmen çok düşük çıktı. Doktor da şaşırdım hiç başın ağırmıyor mu nasıl dayanıyorsun dedi. Bunu da yeni öğrendim. Belki sizinki de bu sebeplerden biri olabilir.