Hanımlar daha önce doğum yapmış tecrübe sahibi olanlar yardımcı olabilir mi iki gündür sürekli adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum ara ara olmuyor hep karnım belim ağrıyor bu durum normal mi 37+4 deyim nişan falan gelmedi daha üç gün önce doktor kontrolüm vardı herşey normaldi ama iki gündür ağrı var akıntım falan da yok