Sozde 1ci gebeliğimde kalp atışını hiç duyamadık malesef. 2ci gebeliğimde dış gebelik yaşadım. Doktorum genetik pıhtılaşma testi yaptırmamı istedi. Bi de kocamla aynı genlere sahipmiyim diye her ihtimale karşın yaptırmamı söyledi. Bende hem pıhtılaşma sorunu çıktı, hemde kocamla hiç akrabalığımız olmamasına rağmen 1-2 genimiz aynıydı. Onun için de LIT( lympocyte immunization therapy) yaptırıyorum. Yani kocamın kanının plazmasından aşı yapıp her ay vuruyorlar bana. Ben Azerbaycandayım, türk sitelerinde falan araştırdım amma galiba yapılmıyor Türkiyede. Aslında çok basit bir şey, yapılmamasına şaşırdım