Haftalar önce rüya görmüştüm sezeryan olmak için sedyedeydim doktorla eşim basimdaydi ve doğum olcak diyorlardı 30 haftalık gebelik diyorlardı bende şuan 29+2yim ve gün yaklaştıkça o kadar korkuyorum ki rüyam gerçek olur diye napabilirim sizce:( tamda haftaya bugün randevum var diyorum hem böyle denk gelmesi aynı hafta tesadüf mü çok korkuyorum