Gulcannnnnnnn a_yse12 ben de bu gün 8+3 üm ve bel ağrısından ölücem bi çözümü veya rahatlatan bir şey var mı hastaneye gitsem bir şey yaparlar mı
a_yse12 Gulcannnnnnnn kuzum inan onu demedim bn bile oda var uzaniyom bol bol hep normal diolar bilmiom ki