mekselinaa Kızlar biz ayın 15′inden 15′ine kira veriyoruz. Haziran 1′de evden taşınacağız. Şuan taşınacağımız evden çıkarken kirayı yarımı vermek lazım tammı acaba 🤍
dexter mekselinaa eve girerken 1 kira+depozito verip bir ay sonrasında yeni kira yatırıldığı için bir kira fazladan verilmiş oluyo, evden çıkıldığı ayın kirası verilmiyo ya da benim çevremde gördüklerim böyleydi