Minikmucize13 Hangi marka tavsiye edersiniz? Adet bitince başlamalı mıyım? Çift çıkarsa o gün ve ertesi gün mü değerlendirilmeli
Kirmizibasliklikizzzzz Minikmucize13 innovita markası çok hassas ve regliniz bittiği gün başlamanız gerekiyor. Eğer sperm sorunu yoksa eşinizde yumurtlamadan 1 gün öncesini yumurtlama günü ve çatlama gününü değerlendirin inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız 🫶🏻
Findukli_Lokum Minikmucize13 bir gebenin günlüğünden alabilirsiniz. Adet bitiminden hemen sonraki gün başlanmalı, yumurtlama ve çatlama görene kadar test yapılmalı. Yumurtlama gördükten sonra 3 gün üst üste değerlendir bol şans 🌸
Churcill Minikmucize13 ben n11 den laboquick almıştım zamanında yeterli gelmişti tesadüfen çatlamadan bir gün öncesini değerlendirmiş bulunmuştuk çatlamadan sonra da 2 gün sonrasıydı sanırım. Tutmuştu.
Sibelsibos Minikmucize13 ben artı med ovolosyonundan çok memnun kaldım renkleri anlaşılır şekilde güzel çıkıyor kaset testler renkleri çok silik garip anlisilmiyor
Cmscms06 Bence de kaset daha kullanışlı, laboquickle gördüm ben bu ay yumurtlama ama birgebeningünlüğü daha iyiydi bence onu tavsiye ederim