Merhaba hanımlar,nasılsınız?ben bir kaç gündür grip gibi birşey oldum,sanırım gün gribi🤔ateşim falan hiç birşey yok çok Şükür.sadece kuru öksürük ve burun akmam var.doktorum burda olmadığı için konuşamadım.bebeğimin hareketleri falan gayet normal,her zamanki gibi.sadece öksürmekten karnım ağrıyor bazen🤷🏻♀️siz bu aylarda hiç grip oldunuz mu?hangi ilaçları kullandınız doktor tavsiyesi olmadan?ıhlamur kaynatıp içiyorum.zararı olur mu aceba?