Merhabalar 6 haftalık gebeliğim var (ilk gebelik)ama doktora gittim rahimden ultrason yapıldı 5. Hafta dedi ana rahimde kese var ama içi boş görünüyor dedi, iki hafta sonra tekrar kontrole gelmemesi söyledi. Aşırı stresli ve üzgünüm bu durumu yaşayanlar var mı? Lütfen benimle paylaşır mısınız?