Hilalcikkk Arkadaşlar merhaba bugün 5+5 diye bebeğin ilk ultrasonuna gittim doktor baktı 6+1 yazdırdı hemşiresine anlamadım nedeni birde bebek kalp atışı için çok erken dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı inanın bebek o kadar zor gözüküyorki minnacık