Tuos2306 Merhaba kızlar. Bu silverette gümüş kapaklardan alan veya alıcak olan varmı ? Yada daha önceki bebeklerinde kullanmış olanlar. ? Benim göğüs uclarım çok küçük göğüs yarasından çok korkuyorum. Baya olumlu yorumu var ama biraz pahalı. Merak ettim alıcak olan varmı acaba ?
Tugceeylul Tuos2306 ya canım ben almayı düşündüm ama çok pahalı geldi açıkcası iki buçuk ayım var allahın izniyle göğüs ucu kremi aldım onu sürüyorum düzenli olarak daha uygun en azından fiyat olarak 😇
Hatunnn Tuos2306 valla bnm kullanan arkdaslarim cok memnun kaldi hatta bitanesi ikinci dogumuna direk hastane cantasina koydu banada al mutlaka diyor ama bazilarida avent kulllandim krem kullandim yetti memnun kaldim dedi dogumdan sonra cok zorda kalirsam hemen alirim diye dusundum nasil olsa 1 gunde geliyor artik kapiya
Tuos2306 Tugceeylul evet fiyatı pahalı. Bende değermi diye düşünüyorum. Benmde 46 gnm kaldı kosmetse. Alıp almamakta kararsızım. Ama gerçekten söylenildiği gibiyse yara oluşturmuyosa kıyar paraya alırım 😂 çnkü gerçekten korkuyorum göğüs yarasından.
zhr Tugceeylul gebe eğitiminden öğrendiğime göre krem kullanan kadınların bebeklerinde doğumdan sonra emzirirken meme reddi yaşanabiliyormuş sebebi de kullandığınız kremin yapısının meme başına ve çevresine yerleşmesiyle alakaliymis bu yüzden bebek emmek istemiyormuş, ben saf zeytinyağıyla göğüs masajı yapıyorum 30. Haftadan sonra günde 1 kere yapiyosunuz
Tuos2306 Bahar54 ayy cidden mi. Bende kararsızdım. Hiç yara olmuyor değilmi ve kullanım süreniz nasıldı acaba
Byncdii Bahar54 canım özür dileyerek soruyorum bu bahsettiğimiz ürün nasıl kullanılıyor ben krem almayı düşünmüştüm ama bunun kullanımını bilmiyorum gerçekten etkili mi 🙇♀️
Haticeozturk Bahar54 hangi siteden aldınız canim.bende kararsizim her yerde satiliyo sahte vs çıkar die
Tuos2306 Hatunnn işte bende onu düşünüyorum acaba banada krem vs yeterli gelir mi falan diye. Ondan kararsız kaldım ama sanırım alıcam riske atamıcam. 😂
Aysims Çok iyi bir şey ama ufacık şeyde çok pahalı yahu göğüs yarası zaten en fazla kaç hafta sürüyor ki ne kadar kullanılacak bu kapaklar bi süre sonra yara olmuyor zaten kremler işe yaramıyor mu ki 🙄
Tuos2306 Aysims valla çevremde dogum yapanların hep yara oldu. Kremde kullandılar ama fayda etmedi bende onları gördüm ve dahada korktum. Evet uzun sürmüyor aslnda ama bi kaç hafta bile olsa o eziyet çekilirmi bilemedim😟 ben sanırım alıcam ama bi yanımda 300 liraya neler alırsın diyor bilemiyorum 😂
Kdraltn Aysims ben kizimda gogus ucu acisindan öldüm. Sanciyla esit aciydi. Aglaya aglaya emzirdim. Lansinohta cok pahali ve ise yaramadi bende. Simdi ilk isim onu almak esimede dedim 1000 lira olsada alicam.
Aysims Tuos2306 Kdraltn ya illaki olur da o gümüş kapak olunca hiç mi yara olmuyor gene olacak kapak sadece çabuk iyileşsin diye değil mi 😑 bide biri hindistan cevizi yağı kurtarıcım oldu demişti baya iyi gelmiş
Selmainan Tuos2306 Merhabalar SilverNurse diye başka bir marka var ve kargo dahil 195 tl ye satıyorlar. Ben oradan verdim siparişi bekliyorum ☺️
Bahar54 Tuos2306 hic olmadi. Emzirme donemi cok onemli en ufak fire verildiginde ya sut azaliyor ya da bebek reddedebiliyor. O yuzden paraya takilmamak gerekli diye dusunuyorum. Ben 1,5 ay taktim ama genelde 15 gun kullaniyorlar, ilk zamanlar daha hassas oldugu icin.
SelmaGl Tuos2306 benim arkadaşım almış ama yinede yara olmuş 🤷♀️ Ben plastiklerden aldım amaç kıyafetin memeucuna değmemesi sonuçta o kadar para vermeye gerek yok bnce
Tuos2306 Bahar54 saol canım ya. Nette vs yorumları iyi ama insan emin olamıyor birinci ağızdan duymadan. Çnkü artık ürün reklamı falan okdr çokki. Emin olamıyordum ama demek işe yarıyor geçekten. Peki dogum öncesimi alıp kullanmaya başlamak gerek. Ona göre önümzdeki ay alayım bende
Bahar54 Tuos2306 rica ederim. Bende supheyle yaklastim ilk basta haklisiniz o konuda. Ben dogumdan 2 hafta once kullanmaya basladim. Gunde 3 saat kadar takmistim. Dogum sonu surekli taktim hic cikarmadim. Kapaklarin icine kendi sutunuz de dolunca daha bi faydasi oluyor. Emzirmeden emzirmeye yumusadigini farkediyorsunuz. 😊👍
Tezzy Tuos2306 gecen günde böyle bir post açılmıştı orda başka bir ürünü daha önermişlerdi. İsmi Memelyn balmumumdan göğüs ucuymuş. Bende şu anda araştıma aşamasındayım ne alıcağıma karar veremedim krem mi, gümüş uç mu, slikon mu , balmumu mu ?🙈
goncacan Canım benimde goguslerim cok hassas 35. Haftada süt gelip surttugu için yara oldu avent gogus kalkani ve krem kullanarak 2 gunde atlattim şükür gumuslerden almamıştım gecmeseydi alicaktm önemli olan tahris olan göğüs ucunun oraya buraya sürtmemesi.
Tuos2306 goncacan hımm evet böyle atlatanda var canım. Ama benm göğüs ucumda çk kçk kesin yara olur bebek ememez falan diyolar. Bide yara olanları görünce dahada korktum. Krem vs fayda etmemişti onlarda bende direk bnı düşündm işte bakalım artık :)
Kdraltn Aysims Ya ben ona guveniyorum acikcasi. Ve riske stmak isteiyorum en iyi kremler fayda etmedi. O yuzde bunu alicam insaallah fayda eder.
Tuos2306 Aysims ya aslında herkesin bünyesi farklı. Kimi soğanla ayvayla falan geçtiğini söylüyo mesela. Ama bu gmş kapk kullananlar genelde hiç yara olmadıgını söylüyor bende onlara güvenerek alıcam alırsam valla
Tuos2306 Tezzy aa bunu duymamıştım bende araştırırım. Benim aradığım kesin çözüm olan bişey. Şuan piyasadaki en kesin çözümde gümüş görünüyor :)) ama bu söylediklerinide araştırayım bi 😊
blackberry118 Tuos2306 Ben tutumlu anne sitesinden 2. El aldım. Gümüş antibakteriyel olduğu icin ılık su ve karbonatla temizledim kullaniyorum suan bile yumuşacık tutuyor. Umarım yara olmaz hic. Henüz doğum yapmadım.
Tuos2306 blackberry118 evet ikinci el satanlarda varmış. Steril edildiği sürece sorun olmaz bencede. takip ettiğim bir kişi var instada. Hemşire aynı zamanda. Kendisinin bebeği şuan 10 aylık falan sanırım dişleri çıktıgında ısırma vs oldugundada yara olmuş ve o dönemde kullanmış işine yaramış baya:) banada çok mantıklı geldi. İlerdede kullanırım bende diye düşünüyorum.