Aysennnnnn Kızlar aranızda embriyo genetik tarama yaptırıp sağlıklı gebelik elde eden var mı? Veya sağlıklı embriyo ile hamile kalıp sonra olumsuz olan varsa yazın lütfen. İhtimalleri merak ediyorum
gl12cn34 Aysennnnnn biz yaptırdık eşim dengeli translokasyon taşıyıcısı olduğu içim ama sağlıklı bebeği bulamadık biz transfer bile olamadım sağlıklıyı bulamayınca , siz neden yaptırıyorsunuz acaba
Aysuaydin_03 Aysennnnnn bizde ağustosta başlıycaz yeni kürtaj oldum, bizdede sıkıntı yok 3 kere gebe kaldım ama bebek gelişmedi pgt li tüp bebek ağustosta başlıycaz inşallah, kan pıhtılaşmasıda var bende
Aysennnnnn gl12cn34 Benim düşüklerim vardı. Eşim ve bende genetik problem yok ama bebekte oluyor bu yüzden yaptırıyoruz.
Aysennnnnn gl12cn34 Ankara Memorial de yaptırıyorum bakalım 3. Denememiz inşallah olur. Siz kaç kez yolladınız?
Aysennnnnn Aysuaydin_03 Geçmiş olsun .İnşallah kısa sürede evladınıza kavuşursunuz🙏🏻 Maalesef benim de 4 düşüğüm var