Kızlar bu ayın 19 regl gündü gecikmeli olmuştum dün ve bugün bitti olmadın yani ama bugün aşırı sağ kasik ağrım var ve bu adet donemim ağrısız sancısız geçti normalden biraz az oldum çok farklıydı yumurtlama döneminde olduğum için mi sağ kasik ağrım var 🥺💜