Ben de 30+4de gittiğimde suyu sınıra yakın dedi doktor bol su iç dedi aynı şekilde.Cumartesi 32+4 oluyorum tekrar kontrolüm var bakalım neler oldu. Gerçi uygulamalarda suyun bu haftalardan sonra azalmasını normal gibi okudum, bebek büyüdüğü için yeri daralıyor diye mantıklı geldi bana ama doktorum en iyisini bilir:) 🙏🏻