Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydır bebeğin suyu az ama bebek için yeterliydi tam toparladık derken bugün suyunun dahada azaldığını öğrendik bebeğimin gelişimide 3-4 gün kadar gerilemiş. Bu sorunu yaşayıp daha sonra düzelen var mı acaba aranızda neler yaptınız