Hayalvemasal00 36. Haftadasınız zaten erken doğum riski diye bişey kalmamış ki 36-37 den sonra erken doğum sayılmıyor. Tabii ki arada kasılmalarınız sancılarınız olacak. doğum yakın. Bebekte vücudunuzda kendini hazırlıyor. sadece bebek düzenli olarak biyere toplanır karnınız sertleşirse ya da düzenli olarak sancı girerse doğum başlar. Düzensiz olanlardan korkmayın.