Beigebaby Cey53 banada pazartesiye yatış verdi , suniyle normal doğum deneyecek olmazsa sezeryan. Bende suni sancıdan korkuyorum sonuç alanda var alamayıp o kadar sancıdan sonra sezeryana dönende inşallah kendi sancımız gelirde suni sancıya mecbur kalmayız
Cey53 Beigebaby aynı benim düşüncelerim 🥴 bakalım ya inşallah hayırlısıyla atlatırız bana pazartesi yatış vermezse eğer Çarşamba falan kesin yatış verir
Beigebaby Cey53 hayırlısı hakkımızda inşallah canım yine haberleşiriz güzel haberler verelim birbirimize inşallah
reisMom Mldaaa ahaha Mayıs bebeleri nazlı gelecek gibi oluyor geri kacıyor bence mayıs sonuna kadar da gelmeyecek benim ki sanki
Cey53 Beigebaby evet haberleselim süreç hakkında fikir alışverişi yapmış oluruz güzel olur teşekkür ederim 🌼