Minikheyecan bugun norolojiye gittim istofra etmelerim yuzunden persembe mr cekilcek cuma hastane yatisim.yapilacak bebegimin kalp atisini takip ediyoruz, tansiyon takibi yapiyoruz cuma ne olacak gorecegiz bende bilmiyorumki bebisim hareket ediyor eskisi kadar olmasada rabbime dua ediyoruz saglikla kucagimiza alalim diye.. bir yerden de ishal olmusum ara ara sancilarim var dogumdan once bazi kadinlar ishal oluyormus kendi sancim gelsede sezeryandansa kendi sancimla dogursam diye dua ediyorum :)