Sevgi____Bts
Merhaba arkadaslar bundan 10 gün önce doktora gitmistim ve cinsiyetin erkek olabileceğini söylemişti. Bugün de 2 ki tarama testim vardı (13 haftalığım)ve ben tekrardan sorduğum da daha çok kıza benziyor dedi.
Siz cinsiyeti en erken ne zaman öğrendiniz ?
Cinsiyet bukadar erkenden belli olurmu?
Cinsiyet değişikliği yaşayan varmı ?