Makbule455 Arkadaşlar meraba bi sorum olucak 8+2 haftalığız kan tahlillerimde enfeksiyon çıktı ama kesin değil var gibi yok gibi dedi doktor netleşmesi için araştırma hastanesine gidicem böyle Birsey başına gelen oldumu aranızda bilgilendirirseniz sevinirim 🤲
Caciinnn Makbule455 evet canım bugün az bi enfeksiyonun var dedi doktor suya karıştırılan tek içimlik bir ilaç verdi kasık ağrısı şikayetiyle acile gitmiştim
Makbule455 B Ende hiçbir agrı yok ama bakalım net Birsey demedi yarın araştırma hastanesine gidip kan vericem birde inşallah bi sıkıntı çıkmaz gebelikte bizim istemediğimiz bir mikrop bu dedi bakalım dua edin iütfen🤲