Masha teşekkür ederim sabah sancı oldu gittim açılma yoktu evim yakın 10 dk yol geri geldim akşama. Doğru artınca gittim çok dua ettim Doğumdan çok korkuyordum artık benim duam mı benim için dua edenlerin mi kabul oldu bilmem ama kimin duası kabul olduysa çok şükür kolay atlattım tabi Doğum zordu