Yagmur28umeyr 16+5 oldum apandist ameliyati oldum cuma gunu antibiyotik ve agir agri kesiciler kulanamiyorim parol disinda cok sukur bebegim iyi fakat bu gibi ameliyatlarda o esnada bebegi kaybetmezsek 3 gun ila 1 hafta arasi riksli dendi inanilmaz agrilarim var dualariniza talibim arkadaslar😔😔😔
Sezgin Yagmur28umeyr geçmiş olsun💐💐 bu mübarek günde rabbim yardımcınız olsun. Bebeğinzle birlikte iyileşeceksiniz inşallah🤗