Marygur bn Muşta yasiyorum doktor sadece yirtik var dedi ne yapmamiz gerekiyo diyorum hic bisey demiyolar.tedavi uygulamiyolar.ne yapmam gerekiyo bilmiyorum.neden oldugunuda soylemiyolar.dr ve hastane sikintisi var iste.. annenize nasil bi tedavi uyguladilar gectimi sikintisi