dilara10 bende hamile kalmadan önce poliple karşılaştım, doktor minik bir müdahale ile almıştı. Patoloji sonucu da temiz çıktı, hatta bu müdahaleden kısa süre sonra hamile kalmışım. Korkulacak birşey yok, pek çok kadında olabiliyor. Et beni gibi birşey, tedavileri de mevcut çok şükür..