24 haftalık hamileyim 820 gr dün doktora gittim yapılı bi bebek dedi bi sıkıntı yok bütün tahliller temiz dönmüş ama kanalın kapalı herhangi bir risk yok dedi doktorum ama bugün sag tarafta kasıgımda bir agrı var cok rahatsız edici degil ama acaba bi sıkıntı olur mu sanki genital bölgedeki kemiklerim de afım attıkca agrıyor gibi neden oluyor acaba ?